صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

www.MASAFPORTAL.com

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 


 

 

 

 

گرچه صدا وسیما به عنوان یك رسانه ملی در موارد بسیاری، به حق، احیاء ارزشهای دینی - اجتماعی را در دستور كار دارد، لیكن در مواردی دچار انحراف جدی تبلیغاتی گردیده، مسائلی را ترویج می كند كه خلاف نص صریح قرآن و بینات دین مبین اسلام است و به صورت معضل بزرگ تبلیغاتی جلوه گر می شود.
قابل ذكر است كه این شاخصهای انحرافی، در جذاب ترین و پر بیننده ترین برنامه ها دنبال می شود و می توان گفت حكایت از لجام گسیختگی در برنامه های تبلیغاتی صدا وسیما دارد. در اینجا از باب نمونه به چند مورد از این شاخصهای خطایا خلاف شرع تبلیغاتی اشاره می شود:

1. توهین به حكم چند همسری
در چند برنامه، اخیرا هوچیگرانه مسئله چند همسری به باد انتقاد گرفته شده، عملی خلاف عقل و حركتی چندش آور جلوه داده می شود؛ در حالی كه قرآن كریم صریحا چند همسری را مشروع قلمداد كرده و از سوی دیگر صدا وسیما از دیدگاه یك رسانه عمومی معلوم نمی كند كه زنان بی همسر بالاخره باید تا آخر عمر از حق طبیعی داشتن همسر محروم بمانند، یا اینكه به ارضاء جنسی نامشروع بپردازند و یا...

2. همنشینی نامحرمان قبل از ازدواج
از مسائلی كه كاملا در سریالها به صورت امری طبیعی جلوه داده می شود، معاشرت دختران و پسران قبل از عقد ازدواج می باشد.
در این فیلمها و سریالها دختران و پسران كاملا راحت با همدیگر معاشرت داشته، به خانه های یكدیگر تردد می كنند، به رستورانها و... می روند و در اماكنی تنها نشان داده می شوند، و دستورات دینی و سنتهای حسنه اجتماعی به هیچ انگاشته می شود.

3. وقف
سنت حسنه وقف كه به حق در مسیر احیاء دین مورد توجه مردم بوده و آثار و بركات بسیاری به دنبال داشته است، در زمان ما مورد بی مهری واقع می شود. بخش عمده ای از این بی مهری را می توان در دو مسئله اساسی جستجو كرد:
الف. افرادی كه مال خود را برای امر خیر وقف می كنند، یا به جهت انجام عبادت است؛ مانند وقف مسجد و... كه این گونه موقوفات از مشكل چندانی برخوردار نیست، و یا مكانی وقف می شود كه درآمد متعارف آن در مسیر خاصی مصرف شود؛ مانند آنكه مغازه هایی برای مسجد و یا مدرسه علمیه و یا تبلیغات دین وقف می گردد كه متاسفانه در این بخش به حدی نابجا عمل شده كه هیچ فردی را به عمل خیر وقف ترغیب نمی كند.
مغازه هایی كه در بازار تهران به صورت عادی درآمد رهن یا اجاره آن سرسام آور است، هنگامی كه نام وقف بر آن نهاده شد، یك هزارم درآمد متعارف آن تحصیل نمی گردد و اداره اوقاف هم به هیچ وجه در احیاء حقوق موقوف علیهم موفق نبوده، بلكه گاهی با عملكرد نابجای خود موجب پرهیز مردم از وقف شده است؛ به گونه ای كه اخیرا برخی از مردم در موقوفات خود شرط می كنند كه در اختیار اوقاف قرار نگیرد.
ب. بالاخره برای احیاء سنت حسنه وقف هفته وقف در نظر گرفته شده و صدا وسیما به میدان آمد؛ اما در مسیر دگرگونی وضعیت وقف تبلیغ كرد.
تا آنجا كه اینجانب برنامه ها را دیدم، هرگز بحثی از وقف برای امور دینی یا ایتام، فقرا و مستمندان به میان نیامد؛ بلكه با چرخشی عجیب، شاهد ترویج وقف خوابگاه برای دانشجویان و... بودیم.
آیا با توجه به بودجه های چند صد میلیاردی دولت برای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، جهت دادن موقوفات ناچیز مردم از مسجد و امور خیر به خوابگاه سازی و مدرسه سازی كار پسندیده ای است؟

 

 

 

 


4. دگرگون سازی پایگاههای مردمی
در زلزله بم صدا وسیما به حركت عجیبی دست زد كه شگفت آور بود. در كشور ما همواره مساجد از مهم ترین پایگاههای مردمی برای گردآوری كمك و اعانات برای حوادث تلخ و سنگین اجتماعی بوده است. در طول هشت سال دفاع مقدس، این مساجد و اهل مسجد بودند كه مهم ترین عنصر جنگ - كه نیروی انسانی آن بود - را تامین كرده و با گردآوری كمكهای مردمی مهم ترین پشتیبان جبهه های جنگ بودند.
در جریان زلزله بم، كمكهای مساجد نسبت به كلیه اماكن و اقشار دیگر قابل قیاس نبود؛ اما صدا وسیما به تقلید از كشورهای غربی، صرفا با الگو قرار دادن هنرمندان و ورزشكاران، پایگاههای عظیم و عمیق مردمی را به هیچ انگاشت و گویا صدا وسیما یك كشور مستقل بود بیرون از ایران و در بین مردم و كشور ایران جریان دیگری در حال حركت بود. آیا برای رضایت قشری ناچیز باید توده های میلیونی كشور به هیچ انگاشته شود؟
در زلزله بم حضور پرشور روحانیون و بسیج، با عنایت ویژه، به طور كامل حذف گردید.

5. مردان عریان
نشان دادن مردان عریان به حدی فراوان گشته كه دیگر امری عادی در سیمای جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود، حتی در سریال «مسافر ری » كه برای نشان دادن شخصیت سترگ حضرت عبدالعظیم علیه السلام ساخته شده، این امر در حد گسترده به نمایش در می آید.

6. زنان
در برنامه های صدا وسیما اعم از فیلمها، سریالها و گزارشهای ایرانی، حجاب به گونه ای ارائه می شود كه براساس فتاوای كلیه مراجع خلاف شرع است.
معلوم نیست این دانشگاه صدا وسیما با معلمان عجیب و غریب اش ایرانیان دانشجو را چه می آموزد و به كجا می برد.

 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: توهین به حكم چند همسری, صدا وسیما و جابجایى ارزشها , همنشینی نامحرمان قبل از ازدواج, وقف و صدا و سیما, دگرگون سازی پایگاههای مردمی سیما, زنان, مردان عریان ,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور